
Spēle "Publicitātes kods" piedāvā unikālu iespēju uzņēmējiem un ekspertiem, kuri vēlas attīstīt savu personīgo zīmolu un sasniegt jaunas virsotnes publicitātē. Tā nav tikai spēle, tā ir iespēja izpētīt savu ceļu un panākumiem un attīstību jebkurā jomā.
Šo spēli radījusi spilgta personība Anna Mavričeva. Viņa ir publicitātes eksperte un personīga zīmolu attīstības metožu autore. Anna strādā ar dažādu valstu TOP politiķiem, šovbiznesa zvaigznēm un blogeriem-miljonāriem. Viņa arī ir sieviešu kopienas "Publicitātes kods" un "Zvaigžņu Līgas" dibinātāja. Annas Mavričevas grāmatas, tostarp triloģija "Publicitātes Kods," kļuvušas par bestseleriem un iedvesmo daudzus ceļā uz panākumiem.
Spēle “Publicitātes kods” tiek rīkota Rīgā un to vada Regīna Freimane, kopienas vadītāja Latvijā. Regīnai ir vairāk nekā 12 gadu pieredze pārdošanā un mārketingā. Viņas profesionālā darbība pozitīvi ietekmē uzņēmumus, ar kuriem viņa sadarbojas. Regīna veiksmīgi vadījusi projektus un palīdz uzņēmumiem sasniegt izcilus rezultātus. Piedalīšanās šajā spēlē ir unikāla iespēja, jo viņa ir viena no pirmajām 50 spēļu praktiķēm pasaulē un pagaidām vienīgā Baltijā.
Spēle “Publicitātes kods” balstās uz kopienas darba metodēm un principiem. Tā palīdz katram dalībniekam saprast, kurā "publicitātes pakāpienā” viņš atrodas un kādus soļus viņam vajadzētu veikt, lai pakāptos augstāk un kļūtu par zvaigzni.
Spēles laikā jūs atklāsiet 7 galvenos publicitātes sektorus:
- Avatars: Šis sektors attiecas uz jums - kā jūs sevi prezentējat, kāds ir jūsu tēls.
- Ekspertīze: Šeit tiek noteiktas jūsu zināšanas un ekspertīze, jūsu prasmes un konkurences priekšrocības.
- Mērķauditorija: Saprast, kas ir jūsu mērķauditorija, ir veiksmes atslēga. Kā mijiedarboties ar klientiem un apmierināt viņu vajadzības.
- Sociālie tīkli: Online publicitāte ir neatņemamā daļa darbā pie personīga zīmola.
- Nauda: Šis sektors attiecas uz jūsu attiecībām ar naudu, finanšu blokiem un stereotipiem, kuri traucē jums pelnīt vairāk.
- Enerģija: Jūsu enerģija un iekšējais resurss ir galvenais faktors, lai sasniegtu veiksmi.
- Sociālais kapitāls: Tā ir sabiedrība jums apkārt, paziņas atpazīstamība un publicitāte. Sociālais kapitāls palīdz jums sasniegt jaunas virsotnes.
Spēle “Publicitātes kods” ir piemērota visiem:
- Eksperti: Jūs varat izpētīt, kā palielināt ienākumus, abonentu skaitu un vidējo izdevumu.
- Darbinieki: Uzziniet, kā veidot karjeru, paaugstināt ienākumus un pāriet uz prestižāku uzņēmumu.
- Uzņēmēji: Stipriniet savu personīgo zīmolu, palieliniet peļņu un kļūstiet par tirgus līderi.
Spēle “Publicitātes kods” mērķis nav izvēlēties uzvarētājus vai zaudētājus. Tā ir radīta jūsu izaugsmei un attīstībai. Galvenais uzdevums ir savākt spēles resursus, kas ir monētas.
Kopienas “Publicitātes kods” filozofija - 3 prieki dienā. Iegūstiet prieku no spēles procesa, attīstieties un iepazīstieties ar lieliskiem cilvēkiem.
Pievienojieties spēlei “Publicitātes kods” un sāciet savu ceļu uz zvaigznēm un panākumiem jau šodien.
Informācija par spēli:
Regīna Freimane