Unikāla, īpaši Circle K izstrādāta lietotne palīdz uzlabot darbinieku mainības rādītājus
Publicitātes attēls

Circle K degvielas uzpildes staciju darbinieku apmācībām sācis izmantot īpaši uzņēmumam radītu mobilo lietotni, kas ir viens no mūsdienīgākajiem risinājumiem jauno darbinieku ievadīšanai darbā. Lietotne 6 mēnešu laikā par 65% samazinājusi jauno darbinieku mācību periodu, par 5% palielinājusi jauno darbinieku noturēšanas darbā līmeni, kā arī uzlabojusi darbinieku pārdošanas rezultātus.

Interaktīvā apmācību programma lietotnē tika ieviesta šī gada janvāra beigās un pirmo sešu mēnešu laikā jau ir būtiski uzlabojusi jauno darbinieku mācību efektivitāti, ļaujot mācību periodu no 60 dienām samazināt līdz 21 dienai, sniedzot iespēju pašiem darbiniekiem vieglāk iejusties jaunajā darba vietā. Pirmie rezultāti arī parāda, ka stacijas ar 100% apmācību izpildi strādā efektīvāk un pārdod par 3,5% vairāk nekā stacijas ar zemāku apmācību izpildi.

“Uzsākt strādāt degvielas uzpildes stacijā ir izaicinoši – ir jāatceras daudz un dažādi drošības noteikumi, ikdienas rutīnas, jāiegaumē receptes maltīšu pagatavošanai, jāievēro virkne higiēnas un degvielas tirdzniecības prasību, jāsniedz nevainojams klientu serviss. Speciāli mūsu uzņēmumam izstrādātā lietotne ļauj darbiniekiem ne tikai ātrāk apgūt darba pienākumus, bet arī apjukuma brīdī ātri atrast pareizo atbildi video instrukcijās, ļauj ātrāk iejusties kolektīvā. Turklāt iegūst ne tikai darbinieks, bet arī uzņēmums, jo jaunie kolēģi ir apmierinātāki ar darba vietu un ilgāk izvēlas palikt strādāt pie mums,” uzsver Undīne Miķelsone, Circle K Baltijas personāla direktore.

Pēc lietotnes ieviešanas ar katru mēnesi darbinieku noturēšanas līmenis palielinās – vidēji 6 no 10 jaunajiem darbiniekiem pēc apmācību beigšanas paliek uzņēmumā 90 dienas un ilgāk. Arī darbinieki novērtē un atzīst, ka lietotne ir viegli saprotams un ērts rīks – to atzīst 94% darbinieku, kas piedalījušies apmācībās. Tikpat liela daļa apmācāmo uzskata, ka mentora pieejamība ir atstājusi pozitīvu iespaidu uz darba uzsākšanas procesu, un pēc apmācībām viņi jūtas labi sagatavoti, lai sāktu pastāvīgi strādāt. Gandrīz visi jeb 99,6% jauno darbinieku pabeidz apmācību 21 dienas laikā.

Grafisku video, interaktīvu testu formātā un caur dažādiem spēļu elementiem jaunie darbinieki apgūst pamatzināšanas par uzņēmumu, sistēmām, ikdienas rutīnām, maltīšu pagatavošanu, klientu apkalpošanu un staciju uzkopšanu. Katram jaunajam darbiniekam tiek piešķirts treneris jeb mentors, kas atbalsta darbinieku pirmajos trīs mēnešos. Ja pēc šī perioda darbinieks paliek strādāt Circle K, treneris saņem 70 eiro lielu bonusu. Savukārt, degvielas uzpildes staciju vadītāji atbild par jaunā darbinieka ievadīšanu uzņēmumā un var sekot līdzi progresam, lai pārliecinātos, ka visi jaunie darbinieki saņem nepieciešamās zināšanas.

Lietotne tika individuāli izstrādāta pēc Circle K pasūtījuma. Tā ir standartizēta un tulkota visās Baltijas valstīs, kā arī Dānijā, Īrijā, Polijā un Norvēģijā. Lietotnes ieviešana Latvijā ilga nepilnus četrus mēnešus – no 2023. gada oktobra līdz 2024. gada 17. janvārim.

Par Circle K Latvia

“Circle K Latvia” ir vadošais ērtas iepirkšanās un degvielas mazumtirgotājs Latvijā, kas piedāvā augstākās kvalitātes produktus un nodrošina izcilu apkalpošanu. “Circle K” ir viens no plašākajiem DUS tīkliem Latvijā – 85 tirdzniecības vietas (tostarp 12 franšīzes), no kurām 5 ir automātiskās uzpildes stacijas un 1 ērts iepirkšanās veikals Vecrīgā. Kā viens no pasaulē zināmākajiem degvielas un ērtas iepirkšanās veikalu zīmoliem “Circle K” ir pārstāvēts vairāk nekā 20 valstīs.

“Circle K Latvia”