
Saistībā ar dabas stihijas radīto postījumu sekām un ūdens un kanalizācijas sistēmu avāriju Jūrmalas pilsētā, Sociālās integrācijas valsts aģentūra (SIVA) uz laiku pārtrauc sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu. SIVA skaidro, ka pašreizējos apstākļos diemžēl klientiem nav iespējams nodrošināt pilnvērtīgu pakalpojuma grozu.
Ņemot vērā šos apstākļus, SIVA ir pieņēmusi vairākus lēmumus saistībā ar pakalpojuma piešķiršanu līdz postījumu seku novēršanai. Tiem klientiem, kuriem pakalpojuma saņemšana bija paredzēta vai pārcelta uz periodu no 2024. gada 30. jūlija līdz 2. augustam, pakalpojums tiks pārcelts uz vēlāku laiku. Savukārt, klienti, kuri šobrīd jau ir uzsākuši rehabilitāciju, tiks informēti par ierobežotām iespējām saņemt pakalpojumu pilnā apjomā. Viņiem būs iespēja izvēlēties – turpināt vai pārtraukt pakalpojuma saņemšanu ar iespēju to atsākt pilnā apjomā pēc postījumu seku novēršanas.
SIVA jau šobrīd aktīvi strādā, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pilnvērtīgu pakalpojuma sniegšanu un aicina klientus būt saprotošiem šajā sarežģītajā situācijā.
SIVA ir labklājības ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir veicināt cilvēku ar invaliditāti un personu ar funkcionāliem traucējumiem sociālo integrāciju, nodrošināt iespēju saņemt profesionālo rehabilitāciju un iegūt profesionālo vidējo vai pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību.
SIVA